נהיגה היא משימה יום יומית חשובה הדורשת ראיה חדה וברורה בכל שעות היום ועוד יותר בשעות הלילה.
הסכנות האורבות לנהג בלילה רבות וחמורות, עד קטלניות. אחת הבעיות בנהיגת לילה, היא היכולת להבחין בעצמים שונים בדרך ולאמוד את מרחקם. להתמודד עם סנוור, ולתפקד עם שדה ראיה מצומצם. הקטל בדרכים הפך למכת מדינה, יש לנו את הידע והאמצעים לצמצם את התופעות למינימום, וכך לשמור על ביטחונכם.
מה משתבש בלילה
• ניגודיות (היכולת להבחין בין האובייקט לרקע שלו)
• התאוששות איטית במעבר בין אזור מואר לאזור חשוך
• תפיסת עומק
• סנוור ובוהק ממכוניות אחרות ומאורות הרחוב
• שדה ראיה שמוגבל לטווח הפנסים
• ירידה בכושר הראיה
• קטרקט (עכירות של העדשה התוך עינית)
• יובש ותסמונת העין היבשה
• תהליכים ניווניים מקולרים
• פערים במרשם בין היום והלילה עקב אישון רחב
• צמצום מספר הרצפטורים ברשתית שקולטים אור
• ניתוחי לייזר להסרת משקפים
• עדשות שרוטות עם ציפויים פגומים
• ליקוי קטן בראיה שאינו מורגש ביום, יתבטא באופן משמעותי יותר בלילה. תנאי ראשוני הוא מרשם מעודכן ומדויק לצרכי הראיה שלך
• התאמת עדשות העשויות בטכנולוגיות חדשניות ובעלות ציפויים משופרים המאפשרים לנו לנהוג מבלי להתאמץ ומבלי להסתנוור. ובנוסף קל יותר לנקות אותם והם מתלכלכים פחות
• התאמת פילטרים ייעודיים בהתאם לבעיה בעין על מנת להתגבר על סנוור וקושי בכושר הראיה
• מתן פתרונות מותאמים אישית לאלו שיש להם התחלת קטרקט שתופעת הסנוור היא בעיה מרכזית
יש מצבים שבהם אי אפשר לתקן את בעיית הסנוור, כמו במקרים של קטרקט מתקדם, או אנשים אשר עברו טיפול עיניים בלייזר. אבל נכון להיום, במרבית המקרים כן ניתן לפתור את בעיות הסנוור ולשפר את חווית הנהיגה בלילה.
© כל הזכויות שמורות לאופטיטופ 2022. עיצוב האתר: סטודיו איל פנחסי. בנייה: שקד דיגיטל | הצהרת נגישות
© כל הזכויות שמורות לאופטיטופ 2020.
עיצוב האתר: סטודיו איל פנחסי.
בנייה: שקד דיגיטל