הדברים הקטנים הם הכי מעצבנים… לגלות בכלי של הסוכר שאריות של קפה, שהריץ’ רץ’ נתקע בסווצ’ר, שנגמר הנייר טואלט, שנשבר מוט המסגרת של המשקפיים היקרים שלכם…. בדרך כלל, את רוב המצבים המעצבנים אנחנו עוברים בשלום, קצת אי נעימות וזה מאחורינו.
אבל כאשר קונים משקפיים במאות או אלפי שקלים, זה ממש מבאס לגלות חלק שנשבר/התעקם. אך גם כאן הפתרון הוא יחסית פשוט, חוזרים לחנות ממנה קניתם את המשקפיים ומתקנים – פשוט לא? ובכן בחלק מהמקרים זה ממש פשוט כאשר קניתם בחנות אופטיקה עם מוניטין טוב וחשוב להם לשמור עם כל לקוח ולקוח. הבעיה מתעוררת כאשר אתם קונים ברשת או בחנות ללא מעבדת תיקונים רצינית, לפעמים החנות תתנער מהתיקון או תדרוש מחיר מופרז בשבילו.
האם כדאי לבצע תיקון משקפיים?
בדרך כלל משקפיים הם מוצר יקר למדי, לכן תמיד מומלץ לחזור לחנות ממנה קניתם ולבדוק האם כדאי לתקן את המשקפיים, לפעמים התיקון הוא פשוט מאוד ויעלה הרבה פחות מאשר קניית משקפיים חדשים. במקרים בהם המסגרת נשברה באופן שאי אפשר לתקן אותה, ניתן להזמין מסגרת חדשה שתתאים בדיוק לעדשות הקיימות. במידה ואחת העדשות נשברה, אפשר להזמין עדשה אחרת במקומה ואין צורך להחליף את כל המשקפיים.
איזה תיקון משקפיים ניתן לבצע בחנות אופטיקה?
בחנות אופטיקה הכוללת מעבדת תיקונים ניתן לבצע כמעט את כל התיקונים במקום:
מהו משך זמן האחריות שמקבלים על משקפיים?
מקובל שהאחריות על המסגרת היא לשנה ע”י היבואן הרשמי. לגבי העדשות האחריות משתנה משנה עד שלוש שנים בהתאם לאיכות הציפוי. האחריות לא כוללת שברים או סדקים בעדשות, אך כן כוללת אחריות על הציפוי המגן את העדשה.
איך כדאי לשמור על המשקפיים מפני נזקים?
ב ‘אופטיטופ’ אנו מקפידים על מתן שירות מקצועי ואישי, באיכות בלתי מתפשרת. העדשות והמסגרות הנמכרות אצלנו, מיוצרות ע”י מיטב היצרנים בעולם, עוברות בדיקות איכות מדוקדקות וכמובן שעומדות בכל תקני האיכות הישראליים והבינלאומיים. אנו מעניקים אחריות על המסגרות לשנה על ידי היבואן הרשמי.
במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על תיקון משקפיים, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון: 04-8370419, לשלוח הודעה בווטסאפ 054-4660-242 או דרך האימייל: optitop5@gmail.com
© כל הזכויות שמורות לאופטיטופ 2022. עיצוב האתר: סטודיו איל פנחסי. בנייה: שקד דיגיטל | הצהרת נגישות
© כל הזכויות שמורות לאופטיטופ 2020.
עיצוב האתר: סטודיו איל פנחסי.
בנייה: שקד דיגיטל